onsdag 2. mai 2012

Trenger luemodeller!

Jeg skal sy luer, men skal lage mitt eget mønster. Trenger derfor barn i alle størrelser som får kjøpe en lue veldig billig mot at de tester den ut og kommer med tilbakemeldinger på hva som er bra/dårlig.

Selger testluene for bare 50 kr pluss porto.

Det blir vår/sommerluer med skygge på. Dere får si hvilke farger dere vil ha/ikke ha. Og om du vil ha med knyting el.l eller vanlig lue.

Trenger ca to barn i hver strl.

Send meg en epost på heidi@adelsolv.com om du vil være med :)


Hvilke størrelser har jeg nok av:

Strl  46, 48, 50, 52, 56

6 kommentarer:

  1. Gleder meg til å teste dem!

    SvarSlett
  2. Lycka till, säg till om du behöver fler jag känner många med både mindre och större huvuden. Smart att göra så, då blir den nog ett jättebra mönster till slut. Har du testat nån hemma än? Jag måste sy en ny, har trollat bort Oseas på något sätt

    SvarSlett
    Svar
    1. Må få lista opp alle mailene som hagla inn, men sier fra om jeg trenger fler =) Har ikke testa noen nei. Må sy og prøve på twinsa først også justere ut fra hvordan den blir samt målene jeg har fått inn =)
      Har du mista den fine som Oseas hadde på her? :/

      Slett
  3. Har 1 åring og 3 åring om ønskelig ;) men du har kanskje funnet modeller nå, Hehe :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Treåringen kan være aktuell du! Sender deg mld i så fall :) Må gå gjennom alle jeg har fått inn først :)

      Slett