tirsdag 15. mai 2012

Bambus strl bittelite

For et par uker siden sydde jeg et bittelite sett til ei lita snuppa som kom litt for tidlig. Settet er i strl 50 så hun kan bruke det litt senere, men det er fortsatt LITE! Jeg er jo vant til å sy 86-92 om dagen :)

Det er første omslagsbody jeg har sydd så det ble en del tunga rett i munnen, men jeg kom i mål. Mønsteret har jeg faktisk laget selv og stoffet er verdens mykeste bambus (vevd) fra myllymuksut. Det er helt nydelig! Og bambus har mye av de samme egenskapene som ull så det er perfekt på sånne småttiser.

Settet ble gitt bort i gave og nå har hun fått det så da kan jeg legge ut bilde :)

Er spent på om det passer når jenta blir litt større. Får liksom ikke prøvd sååå små klær på mine digre turbotroll hehe...

Ellers så har det vært ekstremt mye sykdom i heimen i det siste, både blandt store, men spesielt hos de små så nå ligger jeg ganske på etterskudd med bestillinger. Men jeg syr så fort jeg kan!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar