søndag 25. mars 2012

Kongeblått og knallrosa monstertrucks

Dette settet skal også til hun som fikk det lilla fe-settet. Hun ønsket kongeblått, men med noe knallrosa på. Denne velouren her er bare HELT nydelig! Den er fra Jofotex og samme som den brune jeg har brukt før. Den er nesten litt metallic og virkelig fantastisk!

Syns settet ble skikkelig tøft med truckene og den dyyyyyype mørke blåfargen.

Håper mottaker blir fornøyd :)

Måtte justere så innmari mye på farger og ymse for å få mest mulig korrekt farge som IRL. Det er ikke 100% match og bildet ble litt uskarpt, men det er det beste jeg fikk til.



2 kommentarer:

  1. Stilig, det var läcker roooooosa det. Den blå velouren såg fin ut. Köpte från stoff og stil som jag fick idag, tyckte inte alls den var så mjuk som annan velour jag har köpt. Så det blir det inte mer av därifrån.

    SvarSlett
  2. Stoff og Stil sin er kjemperævva. Var og kjente på den på butikken på Alnabru (som for øvrig har helt rævva service også...) og den kommer jeg aldri til å kjøpe. Bestill fra jofotex du! Den er HELT fantastisk :D Men noen er litt anderledes. Uansett er de generelt noe helt annet enn stoff og stil sin :) Textart har også fin syns jeg, ellers vet jeg Hilco sin får skryt så skal teste den en gang (men den er litt dyrere).

    SvarSlett