mandag 16. april 2012

Vinnere av konkurransen!

Weee dette har vært en skikkelig morsom konkurranse! Har fått en del forslag og dere er skikkelig kreative alle sammen! Det var faktisk litt vanskelig å kåre en vinner for det var veldig jevnt. Men det var en som stakk seg ut bittelitt mer enn de andre og det var forslaget til Kirsti! Gratulerer :D

Jeg kommer til å endre litt på det for å få det til å passe på merkelapper (skal være ganske små), men dette er altså forslaget som vant:

Grunnen til at den vant er at den er enkel og "ren" og den lille bia var veldig morsom og søt. Jeg tolker det som en bie og ikke veps for jeg har faktisk noen studiepoeng i birøkt (!) så har, i motsetning til de fleste, bare godfølelser for disse lodne små insektene. Veps derimot er jeg ikke så glad i så vi sier det er en bie ;) Den er jo orange og ikke gul også!

Samtidig får jeg litt syfølelse av den stiplede linja. Det ser ut som sting (vet ikke om det var intensjonen også?) så det syns jeg passa veldig godt :)

Så har jeg trukket en vinner av harembukse og på lappen stod det Siriann! Gratulerer så masse til deg også :D

Så må jeg få takke alle som sendte inn forslag. Og følg med for plutselig kommer det en ny konkurranse ;)



6 kommentarer:

  1. Weeeee! Er det sant? Så moro!
    Jeg mente jeg sendte med en begrunnelse til det første forslaget, men det falt visst bort. Det ER en liten bie. Og den stiplede linjen skulle minne om sting, ja. Fargene og motivet ble valgt med tanke på at det skulle være søtt, men ikke sukkersøtt, og ha litt retrofølelse. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Sjekka alle mailene, men lå ikke noe mer der :)
      Digger den mer og mer :D

      Slett
  2. Nei, jeg ser det. Det må ha vært til det aller første utkastet, som aldri ble sendt. Men du tolket det jo sånn jeg mente det uansett. Moro:)

    SvarSlett
  3. så fiiiin, og moro at Kirsti vant :)

    SvarSlett
  4. Så kjekt at jeg vant en haremsbukse da :D Kjempe fin logo som vant :-)
    Siriann

    SvarSlett