mandag 16. april 2012

Slik blir den nye logoen og merkelappene

Først digitaliserte jeg tegningen i photoshop og gjorde den "merkelappvennlig" hehe :) Droppet derfor det gule på bokstavene (mulig det hadde gått, men tenkte å ha det så enkelt som mulig så det ikke blir for mye for lappene er ganske små).

Måtte også få bia til å fly en annen vei fordi jeg skal bruke kun A'en på merkelappene, men måtte jo ha med den kule bia! Og bruker da den samme varianten i logoen slik at det blir en helhet. Ellers har jeg laget A'en litt tydeligere, men ellers er det bare bittesmå pirkejusteringer jeg har gjort :) Ønsket å beholde den håndskrevne looken.

Har alt bestilt lapper, men vet ikke om grønnfargen er 100% lik som på bildene her, men den er i samme dur i hvert fall.


4 kommentarer:

  1. Så fin den ble! :kry:

    SvarSlett
    Svar
    1. Bra du liker den selv om jeg endra den litt :D

      Slett
  2. Den blev jättefin, så kul att kunna sy egna lappar på kläderna, kommer verkligen blir pricken över i'n

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig fornøyd med den altså :) Hadde aldri kommet på noe sånt selv. Du får lage deg lapper du også da =)

      Slett