tirsdag 28. februar 2012

Barnehagesett til Påsan

De begynner i barnehagen i morgen og stoffet jeg hadde tenkt å bruke til gutten min kom ikke i tide så jeg måtte hive meg rundt og bruke det jeg hadde.

Jeg ble superfornøyd! Freshe farger, kuuuuule ugler og ikke minst VELDIG bra kanter denne gangen! Hemmeligheten var å dra MYE mer i ribben :D Nærmer seg et veldig bra resultat nå altså, uten coverlock og kantebåndsapparat. Bruker kun vanlig symaskin og tvillingnål.

Her er settet min lille sønn skal ha på seg i morgen. Mønster er Heilt Spesiell body (FANTASTISK passform altså! Bolla har prøvd sin og digger digger digger passformen :)) og Jubel knytebukse med tøybleierumpejustering hehe ;) 

Knappene på bodyen er KAM-knapper i samme farge som buksa. Fiiiin detalj :D




2 kommentarer:

  1. Heidi, du er superflink! Jeg har tenkt til å bestille litt fra deg etterhvert altså! =)

    SvarSlett
  2. Takk snupp :) vil gjerne sy til deg!

    SvarSlett