torsdag 29. mars 2012

Konkurranse!

Da setter jeg i gang konkurransen jeg har nevnt tidligere =)


Jeg har tenkt å lage meg merkelapper som jeg syr fast på klærne jeg lager. De skal ha en logo/tekst og dette tenker jeg at DU kan få lage for meg!

Du trenger ikke ha supre tegneferdigheter eller lage noe profft utseende. Tegn med blyant, ta bilde og send meg på e-post f.eks. Så enkelt kan det gjøres :) Jeg kan selv fintegne logoen/labelen i etterkant.



Hva går konkurransen ut på?
  • Jeg ønsker forslag på både en logo - kan enten bruke bokstaver fra Adellaga eller lage noe helt eget symbol el.l. 
  • Og forslag på tekst. Da skal det selvsagt stå "Adellaga". Men vil gjerne få forslag på ulike fonter og farger. Kanskje sette et lite hjerte over teksten? Eller noe i den duren. Trenger ikke være kun tekst, men om det skal være noe med så må det være lite.
 
Premier :)

Jeg velger i utgangspunktet EN vinner, men klarer jeg ikke å bestemme meg eller ønsker å bruke deler av to forslag så blir det altså flere vinnere.

Hovedpremien vil være et barnehagesett bestående av en body og en matchende knytebukse med lommer! Du får velge farger, men ikke stoffene. Litt spenning må det være ;)

However så ønsker jeg at dere skal tipse venner og bekjente om konkurransen. Hvis en av vennene dere tipser vinner så vil DU vinne en haremsbukse med lommer. Det er derfor VELDIG viktig at de du tipser skriver at du har tipset!! (Jeg trenger navn og e-post)

Til slutt så kommer jeg til å trekke en vinner av en haremsbukse med lommer blandt alle som deltar OG du får et ekstra lodd for å linke til bloggen og konkurransen fra din blogg OG hvis du liker siden min (www.facebook.com/Adellaga) på facebook. Altså mulighet for 2 ekstra lodd.

Det er altså mange muligheter til å vinne =)

Og husk at dere kan sende inn så mange forslag dere bare vil!

Dere må huske å skrive følgende i mailen til meg:
  • Fullt navn
  • Om dere har blitt tipset av noen - navn og e-post til vedkommende
  • Om dere har likt siden på facebook -  www.facebook.com/Adellaga
  • Om dere har linket til bloggen og konkurransen på din blogg - adresse til din blogg


Forslag til logo/label sendes på e-post til meg på heidi@adelsolv.com.

 
Frist for å være med:




Konkurransen starter nuh og varer tom søndag 15. april!


Da håper jeg at mange blir med for jeg har veldig lyst til at noen skal vinne nemlig. Konkurranser er jo så gøy!! =)




4 kommentarer:

  1. Oi, for noen premier :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg eeelsker konkurranser :D Og digger å gi ting til andre samt at jeg jo vil ha flest mulige bidrag så kunne jo ikke lodde ut en pose twist heller :P

      Slett
  2. Har sendt deg mail ;) Men, det vet du jo ;)

    SvarSlett